Záruky
DELL

Chráňte Vaše zariadenie
s rozšíreným servisom

Rozšírenia záruky Dell garantujú ten najlepší servis pre Vaše zariadenia. Vďaka skvelému servisu profesionálnych technikov Dell bude o Vaše zariadenie vždy dobre postarané.

Záruky DELL

Informácie o záruke

 UPOZORNENIE
Jedná sa o záruku NPOS, ktorá musí byť na faktúre spolu so zariadením, pre ktoré je záruka určená.
Dátum výroby zariadenia nesmie byť starší ako 90 dní od vystavenia faktúry.
Každé zariadenie preverujeme, aby bolo možné záruku NPOS aktivovať. V prípade, že je dátum výroby produktu starší ako 90 dní, budeme vás kontaktovať.

Jedná sa o elektronickú licenciu.
Registrácia bude prebiehať elektronicky a aktivuje sa na konkrétny ServiceTag zariadenia.

Dell Services je lokálna zmluva. V krajine, kde bolo zariadenie zakúpené, musí prebehnúť nákup aj registrácia.
Registrácia Dell Services trvá v dôsledku dlhšie trvajúcej fakturácie cca. 7-10 dní od objednania.
Dell Services je možné registrovať do 365 dní (do 1 roka) od zakúpenia zariadenia.
Záruka, ktorú Dell Services garantuje, nahrádza základnú záruku.

Na čo sa záruka nevzťahuje

Externé príslušenstvo.
Všetko príslušenstvo, ktoré nebolo inštalované v zariadení pri jeho zakúpení.
Krádež alebo stratu zariadenia.
Úmyselné poškodenie prístroja.
Poškodenie v dôsledku zásahu vyššej moci.
Opotrebenie (kozmetiké vady ktoré nemajú vplyv na funkčnosť zariadenia).

Accidental Damage Protection (ADP)

Ochrana pred náhodným a neúmyselným poškodením
(platí len pre záruky označené ako ADP).

 Rozšírenú záruku Accidental Damage Protection je možné zakúpiť len k produktom so základnou zárukou ProSupport alebo ProSupport Plus.
Maximálne na obdobie trvania základnej záruky.
Záruku (ADP) je možné registrovať do 14 dní od zakúpenia zariadenia.

Služba zahŕňa:
Prepravu dielcov vymeniteľných zákazníkom.
Záslanie poškodeného produktu do servisu Dell.
Výmenu produktu, ak bol náhodne neopraviteľne poškodený.
Medzinárodné pokrytie (môžu existovať výnimky s komponentmi špecifickými pre región, ako je napríklad klávesnica).

Pokrýva nasledujúce situácie:
Poškodenie v dôsledku nehody.
Poškodenie elektrickým prúdom.
Poškodenie v dôsledku pádu alebo nevyžiadaným upustením prístroja.
Poškodenie v dôsledku priesaku kvapaliny do prístroja.
Mechanické poškodenie displeja.

na 5 rokov ProSupport
na 5 rokov ProSupport

Rozšírenie záruky na 5 rokov ProSupport / pre počítače, all-in-one so základnou zárukou 3 roky ProSupport

64,25 €
Na sklade
na 3 roky ProSupport
na 3 roky ProSupport

Rozšírenie záruky na 3 roky ProSupport / pre notebooky so základnou zárukou 2 roky Basic On-site NBD

169,00 €
Na sklade
na 3 roky ProSupport
na 3 roky ProSupport

Rozšírenie záruky na 3 roky ProSupport / pre notebooky so základnou zárukou 3 roky Basic On-site NBD

116,90 €
Na sklade
na 4 roky ProSupport
na 4 roky ProSupport

Rozšírenie záruky na 4 roky ProSupport / pre notebooky so základnou zárukou 3 roky Basic On-site NBD

269,45 €
Na sklade
na 3 roky ProSupport
na 3 roky ProSupport

Rozšírenie záruky na 3 roky ProSupport / pre notebooky so základnou zárukou 3 roky Basic On-site NBD

304,75 €
Na sklade
na 5 rokov ProSupport
na 5 rokov ProSupport

Rozšírenie záruky na 5 rokov ProSupport / pre notebooky so základnou zárukou 3 roky Basic On-site NBD

880,85 €
Na sklade
na 5 rokov Basic On-Site
na 5 rokov Basic On-Site

Rozšírenie záruky na 5 rokov Basic On-Site NBD / pre notebooky so základnou zárukou 3 roky Basic On-site NBD

281,35 €
Na sklade
na 3 roky ProSupport
na 3 roky ProSupport

Rozšírenie záruky na 3 roky ProSupport / pre notebooky so základnou zárukou 3 roky Basic On-site NBD

291,30 €
Na sklade