Na tejto stránke sa používajú COOKIES. Viac informácií nájdete na: Cookies

load

Podpora a servis

Podpora a servis dell-shop.sk

OVLÁDAČE a SÚBORY na stiahnutie

Viete aký ovládač alebo súbor potrebuje Vaše zariadenie?
Tu si ho môžete stiahnuť.

Ovládače a súbory

Príručky

Podpora a servis dell-shop.sk

DIAGNOSTIKA ONLINE

Nechajte si aplikáciou SupportAssist skontrolovať počítač alebo tablet so systémom Windows, či neobsahuje bežné hardvérové chyby.

Podpora a servis dell-shop.sk


SYSTÉM SA NESPÚŠŤA?

Zariadenia Dell sa dodávajú s funkciou diagnostiky pred spustením, ktorá umožňuje získať chybové kódy.
 

Ďalšie informácie o ePSA

Podpora Dell vám online poskytne ovládače, technickú podporu a ďalšie zdroje. V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon alebo ste nenašli požadovanú službu, kontaktujte nás e-mailom na servis@dell-shop.sk alebo telefonicky a my Vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme. Viac informácií

Riešenie záručnej opravy

viac informácií

Autorizovaný servis pre SR 

Štandardná podpora 
ProSupport

+421 (0) 2 57508303
+421 (0) 2 57508301

Zistiť stav opravy

Kde nájdete servisný štítok?

Oba identifikátory produktu sa nachádzajú na zadnej alebo spodnej strane vášho zariadenia. Zobraziť podrobnosti

Podpora a servis dell-shop.sk

Servisné služby

Inštalácia Operačného systému

Downgrade Operačného systému

Recovery DVD

Update na Windows 10

Rozšírenie záruky

NOTEBOOKY  |  POČÍTAČE

V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky alebo potrebujete poradiť s výberom záruky pre Váše zariadenie, kontaktujte nás na obchod@dell-shop.sk
 

Podpora a servis dell-shop.sk

WINDOWS 10

Podpora a servis dell-shop.sk

KNIŽNICA PODPORY
Podpora a servis dell-shop.sk Konto DELL
PRIHLÁSENIE | REGISTRÁCIA
 

Zombyii


Riešenie záručnej opravy

Servis Dell poskytuje priamu podporu pre koncových zákazníkov na notebooky, monitory, počítače a iné zariadenia.

V prípade riešenia chyby je potrebné konzultovať problém telefonicky na nižšie uvedenom tel. čísle. Pre rýchlejšie vyriešenie je potrebné uviesť sériové číslo, resp. servisný TAG uvedený na zariadení. Servis nezodpovedá za uložené dáta, preto odporúčame systém pravidelne zálohovať. Podľa možnosti odporúčame notebooky alebo počítače pred servisovaním preinštalovať do pôvodného stavu.

Ak je problém spôsobený softvérom, vírusom alebo inou chybou mimo záruky, servis môže účtovať adekvátnu čiastku za reinštaláciu systému alebo servisnú cenu za diagnostiku a opravu v zmysle reklamačných podmienok. V prípade oprávnenej záručnej chyby všetky náklady na dopravu a opravu zariadenia hradí spoločnosť Dell.

 

Postup nahlásenia opravy

Zariadenie Dell nie je potrebné posielať do servisu. Reklamáciu stačí nahlásiť telefonicky.
 

Autorizovaný servis pre SR:
 

Štandardná podpora    Po - Pia  8:00 - 18:00

+421 (0) 2 57508303

ProSupport    Po - Ne  24 hodín

+421 (0) 2 57508301

Po nahlásení chyby, prípadne telefonickej konzultácii o možnosti riešenia problému bude dohodnutá oprava priamo u zákazníka nasledujúci pracovný deň.

 

Príslušenstvo a ostatné produky

Pre reklamáciu príslušenstva DELL a produktov ostatných výrobcov ponúkaných v internetovom obchode dell-shop.sk kontaktujte predajcu:

Euroline computer s.r.o.
Svätoplukova 7, 036 01  Martin

+421 (0) 43 4224 771
+421 (0) 905 468 328
+421 (0) 905 468 323

servis@dell-shop.sk

Pre produkty zakúpené cez internetový obchod dell-shop.sk. Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové čislo) a SN (s/n sériové číslo) zariadenia a Vaše kontaktné údaje. Do predmetu správy, prosím, napíšte: Záručný servis.

Riešenie pozáručnej opravy

V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode dell-shop.sk.
Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové čislo) a SN (s/n sériové číslo) zariadenia a Vaše kontaktné údaje.
 

servis@dell-shop.sk

Do predmetu správy, prosím, napíšte: Pozáručný servis.

 

Cenová ponuka

Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia kuriérom, pošlite objednávku zvozu na:
 

servis@dell-shop.sk

V e-maili, prosím, nezabudnite uviesť typ zariadenia (PN a SN), popis poruchy a Vaše kontaktné údaje. Do predmetu správy prosím napíšte: Pozáručný servis - preprava. Cena služby je:

5,90 €  s DPH  ( balíky do 10 kg )

Po analýze poruchy Vám zašleme cenovú ponuku na opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.

Cenová ponuka na náhradné diely do 7 pracovných dní.

Pokiaľ s opravou nebudete súhlasiť, bude Vám účtovaný poplatok za základnú analýzu poruchy:

15,00 €  s DPH  ( pri osobnom vyzdvihnutí zo servisu )
20,90 €  s DPH  ( pri zaslaní kuriérom späť k Vám - balík do 10 kg )

 

Servis

Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, za analýzu poruchy neplatíte, doprava zariadenia späť k Vám je bezplatná.

Servis môže vyžadovať platbu za náhradné diely potrebné na opravu vopred.
 

Kompletný cenník servisných služieb


 

Kontakty na servis

Euroline computer s.r.o.
Svätoplukova 7, 036 01  Martin

+421 (0) 43 4224 771
 

servis@dell-shop.sk